Mapa procesów\Pozyskanie zamówienia


Strona główna

Plansza

Cele i wskaźniki

Ryzyko

Opis procedury

Udokumentowane informacje: dokumenty

Udokumentowane informacje: zapisy

Procesy powiązane


Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna


Polityka Jakości

Właściciel procesu: Dyrektor ds. Szkoleń

Opis procedury

StanowiskoZadaniaOpis
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z01 Kontakt z kilentem
MPS wykorzystując różnorodne formy (spotkanie biznesowe, wysyłka papierowa oferty, wysyłka mailowa oferty, kontakt telefoniczny, oferta w Internecie) kontaktuje się z klientami. W przypadku szkoleń z rocznej oferty otwartej: kontakt z klientem w sprawie danego szkolenia odbywa się w formie wysłanej oferty papierowej i/lub mailowej, na 6 tygodni przed terminem realizacji szkolenia. W przypadku szkoleń spoza oferty rocznej: kontakt z klientem odbywa się w formie wysłanej oferty papierowej i mailowej, na ok. 2 miesiące przed szkoleniem.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z02 Analiza listy zgłoszeń
MPS na 3-4 tygodnie przed terminem realizacji szkolenia analizuje spływające na dane szkolenie zgłoszenia, ich liczbę oraz od jakich klientów napływają.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Dyrektor ds. SzkoleńP04D01Z03 Decyzja o podjęciu działań wspomagających
DS wspólnie z MPS podejmuje decyzję o potrzebie podjęcia działań wspomagających rekrutację na dane szkolenie.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z04 Zaplanowanie działań wspomagających
Jeżeli są potrzebne działania wspomagające, DS wspólnie z MPS uzgadniają ich zakres i formę.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z04 Zaplanowanie działań wspomagających
Jeżeli są potrzebne działania wspomagające, DS wspólnie z MPS uzgadniają ich zakres i formę.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z05 Koordynacja działań wspomagających rekrutację
MPS koordynuje wszystkie działania wspomagające rekrutację, prowadzone zarówno przez siebie, jak i ewentualnie innych pracowników CDZ Meritum.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z06 Analiza stanu rekrutacji
Na 2 tygodnie przed terminem realizacji szkolenia MPS przeprowadza ponowną analizę stanu rekrutacji szkolenia.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Dyrektor ds. SzkoleńP04D01Z07 Decyzja o potwierdzeniu szkolenia
Na 2 tygodnie przed terminem realizacji szkolenia DS na podstawie przeprowadzonej przez MPS analizy stanu rekrutacji podejmuje decyzję o potwierdzeniu bądź odwołaniu szkolenia.
W uzasadnionych przypadkach (potrzeba prowadzenia dalszych działań wspomagających rekrutację, jeśli istnieją przesłanki, że rekrutacja zakończy się pozyskaniem dostatecznej liczby zgłoszeń) DS przesuwa termin decyzji o potwierdzeniu bądź odwołaniu szkolenia. DS informuje o swej decyzji MPS, który z kolei przekazuje tę informację Organizatorowi (dot. rezerwacji sal, sprzętu, wyżywienia), wykładowcy, zgłoszonym klientom.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z08 Przekazanie szkolenia do realizacji
W przypadku dostatecznej liczby zgłoszeń (bez konieczności działań wspomagających - P04D01Z03, bądź w wyniku działań wspomagających - P04D01Z07), szkolenie jest przekazane do realizacji.
Pozyskanie zgłoszeń na szkolenie otwarte Menedżer projektów szkoleniowychP04D01Z09 Odwołanie szkolenia
W przypadku decyzji o odwołaniu szkolenia w wyniku niedostatecznej liczby zgłoszeń, MPS odwołuje szkolenie. MPS przekazuje informację o odwołaniu zgłoszonym klientom oraz Organizatorowi (dot. rezerwacji sal, sprzętu, wyżywienia).
Copyright © Certus PM 2016