Mapa procesów\Proces P10\Nadzór nad udokumentowaną informacją


Strona główna

Plansza

Opis procedury

Udokumentowane informacje: dokumenty

Udokumentowane informacje: zapisy


Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna


Polityka Jakości

Właściciel procesu: Pełnomocnik ds. SZJ

Opis procedury

StanowiskoZadaniaOpis
Nadzór nad udokumentowaną informacją Pełnomocnik ds. JakościP10D01Z01 Akceptacja zmiany / Wprowadzenie nowego dokumantu
Pełnomocnik wraz z Właścicielem procesu analizują celowość dokonania zmiany w dokumentacji oraz jej zgodność z wymogami normy ISO 9001:2015
Nadzór nad udokumentowaną informacją Właściciel procesuP10D01Z01 Akceptacja zmiany / Wprowadzenie nowego dokumantu
Pełnomocnik wraz z Właścicielem procesu analizują celowość dokonania zmiany w dokumentacji oraz jej zgodność z wymogami normy ISO 9001:2015
Nadzór nad udokumentowaną informacją Właściciel procesuP10D01Z02 Przygotowanie merytoryczne dokumentu
Właściciel procesu przygotowuje dokument wprowadzający zmiany. Wszelkie zmiany w dokumentacji muszą być przygotowane zgodnie z wymogami normy ISO 9001:2015
Nadzór nad udokumentowaną informacją Pełnomocnik ds. JakościP10D01Z03 Przygotowanie techniczne
Pełnomocnik ds. Jakości przygotowuje dokument do wprowadzenia go do dokumentacji, sprawdzając jego zgodność z wymogami normy ISO 9001:2015 oraz przekazuje projekt do akceptacji osoby uprawnionej.
Nadzór nad udokumentowaną informacją Prezes ZarząduP10D01Z04 Akceptacja
W przypadku gdy decyzja wykracza poza uprawnienia decyzyjne Właściciela procesu, projekt przedstawiany jest do akceptacji Prezesowi Zarządu.
W przypadku braku zastrzeżeń ze strony Prezesa Zarządu projekt przekazywany jest do wdrożenia. W przypadku braku akceptacji projekt przekazywany jest Właścicielowi procesu wraz z uwagami Prezesa do ponownego opracowania.
Nadzór nad udokumentowaną informacją Pełnomocnik ds. JakościP10D01Z05 Wprowadzenie i przekazanie zainteresowanym
Pełnomocnik ds. jakości wprowadza do dokumentacji Systemu zaakceptowane przez Prezesa Zarządu zmiany informując o tym fakcie wszystkich pracowników, których wprowadzone zmiany dotyczą. Odbiera także drogą zwrotną potwierdzenia zapoznania się z wprowadzonymi zmianami od osób których dotyczą.
Nadzór nad udokumentowaną informacją Pełnomocnik ds. JakościP10D01Z06 Wycofanie nieaktualnego dokumentu
Pełnomocnik ds. jakości wycofuje z dokumentacji nieaktualne materiały oraz archiwizuje je w formie papierowej z naniesionymi ręcznie poprawkami stanowiącymi podstawę do stworzenia nowego dokumentu.
Copyright © Certus PM 2016