Mapa procesów\Organizacja i prowadzenie szkoleń otwartych


Strona główna

Plansza

Cele i wskaźniki

Ryzyko

Opis procedury

Udokumentowane informacje: dokumenty

Udokumentowane informacje: zapisy


Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna


Polityka Jakości

Właściciel procesu: Dyrektor ds. Szkoleń

Opis procedury

StanowiskoZadaniaOpis
Postępowanie z usługą niezgodną Menedżer projektów szkoleniowychP05D04Z01 Zidentyfikowanie usługi niezgodnej, wstępna analiza
Z usługą niezgodną mamy do czynienia w następujących przypadkach: naruszenie standardów jakościowych zidentyfikowane w trakcie szkolenia, niska ocena szkolenia zidentyfikowana w analizie szkolenia (poniżej 3,00), skarga od Klienta.

Postępowanie z usługą niezgodną Dyrektor ds. SzkoleńP05D04Z02 Pogłebiona analiza sytuacji
DS, w konsultacji z MPS, dokonuje pogłębionej analizy sytuacji: identyfikuje problemy i osoby odpowiedzialne. DS składa do PJ wniosek o działania korygujące/zapobiegawcze.
Postępowanie z usługą niezgodną Wiceprezes ZarząduP05D04Z03 Postępowanie wyjaśniające
Organizowane jest spotkanie z udziałem Wiceprezesa, DS, MPS i zidentyfikowanych osób odpowiedzialnych. W toku dyskusji następuje wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i analiza przyczyn (co się stało i dlaczego?). Uczestnicy spotkania zgłaszają wnioski do działań korygujących/zapobiegawczych.
Postępowanie z usługą niezgodną Dyrektor ds. SzkoleńP05D04Z03 Postępowanie wyjaśniające
Organizowane jest spotkanie z udziałem Wiceprezesa, DS, MPS i zidentyfikowanych osób odpowiedzialnych. W toku dyskusji następuje wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i analiza przyczyn (co się stało i dlaczego?). Uczestnicy spotkania zgłaszają wnioski do działań korygujących/zapobiegawczych.
Postępowanie z usługą niezgodną Menedżer projektów szkoleniowychP05D04Z03 Postępowanie wyjaśniające
Organizowane jest spotkanie z udziałem Wiceprezesa, DS, MPS i zidentyfikowanych osób odpowiedzialnych. W toku dyskusji następuje wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i analiza przyczyn (co się stało i dlaczego?). Uczestnicy spotkania zgłaszają wnioski do działań korygujących/zapobiegawczych.
Postępowanie z usługą niezgodną Menedżer projektów szkoleniowychP05D04Z04 Przygotowanie planu działań koryg/zapob
Na bazie wniosków z postępowania wyjaśniającego DS przygotowuje plan działań korygujących (w odniesieniu do szkolenia zidentyfikowanego jako usługa niezgodna) oraz plan działań zapobiegawczych (wnioski wynikające z zaistniałej sytuacji na przyszłość, również w zastosowaniu do innych szkoleń). Plan działań zostaje uwzględniony we wniosku o działania korygujące/zapobiegawcze.
Postępowanie z usługą niezgodną Dyrektor ds. SzkoleńP05D04Z05 Akceptacja planu
Wiceprezes dokonuje akceptacji planu działań korygujących/zapobiegawczych, przygotowanego przez DS.
Postępowanie z usługą niezgodną Menedżer projektów szkoleniowychP05D04Z06 Wdrożenie działań
MPS wdraża działania, zgodnie z przyjętym planem działań korygujących/zapobiegawczych.
Postępowanie z usługą niezgodną Dyrektor ds. SzkoleńP05D04Z07 Monitoring i ocena realizacji działań
DS monitoruje proces wdrożenia działań korygujących/zapobiegawczych i ocenia ich realizację.
Postępowanie z usługą niezgodną Pełnomocnik ds. JakościP05D04Z08 Ocena skuteczności działań korygujących
PJ zleca wykonanie audytu procesu, uwzględniając działania korygujące/zapobiegawcze oraz przedstawia na najbliższym Przeglądzie zarządzania ocenę ich skuteczności.
Copyright © Certus PM 2016